LEVY'S BROODJES

LEVY'S BROODJES Eventcatering & Delivery

Online eten bestellen

Recentebeoordeling


4 sterren uit 48 beoordelingen
21 aug 2019 om 17:19 Het was weer erg lekker.
18 jul 2019 om 17:39 Zeer overheerlijke belegde broodjes besteld en geleverd gekregen. Vlees was nog warm, netjes en zorgvuldig verpakt, alleen de bezorgtijd daar schrok ik wel van maargoed ik woon in Goes en ze moeten helemaal uit Heinkenszand komen. Ga ik nog een keer doen!
26 jun 2019 om 14:16 Goede broodjes, correcte levering en goed verpakt.
25 jun 2019 om 17:41 Duurde bijna 2 uur voor ik de broodjes had, maar de broodjes zelf waren zoals altijd heerlijk
20 jun 2019 om 15:02 De broodjes waren weer erg lekker. De bezorgster was aardig en klantvriendelijk.
8 jun 2019 om 17:27 De broodjes beenham waren super lekker. Ook de smoothies waten erg lekker. De bezorger was ook klantvriendelijk. Helemaal happy
30 mei 2019 om 13:54 De broodjes waren erg lekker. Vooral het broodje met pulled chicken was erg lekker. Ook mn broodje jonge kaas met extra ei erop was super lekker. Mn smoothie banaan aarbei was heerlijk koud en de klantvriendelijkheid was prima.
26 okt 2018 om 21:06 erg lekker en goede prijskwaliteits verhouding
5 jul 2018 om 15:00 ze waren een goede 50 MINUTEN TE LAAT, na een kwartier na wachten na de geselecteerde bezorgtijd belde ik ze op, geen antwoord, 7 minuten daarna werd ik terug gebeld, dat mijn broodjes over een kwartier zouden VERTREKKEN, Geen verontschuldigen, niks.
17 mei 2018 om 17:23 De broodjes smaakten wel OK. Jammer dat ze in de keuken niet kunnen lezen. Ik had i.v.m. allergie om geen tomaat gevraagd. Maar de kok had daar geen rekening meegehouden. Waarom ook? Ik ben maar een klant ......
11 mrt 2018 om 9:47 broodjes zijn top, maar de service/bezorging is echt waardeloos. Anderhalf uur op mijn broodjes gewacht. Bij levering aangegeven dat dit toch wel erg lang was. De bezorgster gaf me geen excuus maar meer het idee dat ik de grootste zeiker ooit was. Zonde
22 feb 2018 om 19:30 En dan bellen ze om te vertellen dat ik volgende x beter kan bellen om een tijd af te spreken omdat zei niet na kunnen komen hoelaat ze leveren. Meeste bedrijven willen een boze klant blij maken niet de schuld in hun schoenen schuiven. 1/10 service